Στρατηγική διαχείριση στον αθλητισμό

Στρατηγική διαχείριση στον αθλητισμόΟ αθλητισμός, ως τομέας και βιομηχανία, αλλάζει ραγδαία. Ως εκ τούτου, υπάρχει αυξημένη ανάγκη για στρατηγική διαχείριση να προσαρμοστεί σε αυτές τις αλλαγές. Είναι σημαντικό να έχουμε έναν σαφή οδικό χάρτη και ένα όραμα για το μέλλον. Δεν αρκεί πλέον να βασιζόμαστε σε παλαιά επιχειρηματικά μοντέλα και ξεπερασμένες διαχειριστικές πρακτικές. Ο αθλητισμός είναι μια επιχείρηση και απαιτεί εξελιγμένες δεξιότητες διαχείρισης και ηγεσίας. Οι χώροι γίνονται όλο και πιο εξελιγμένοι και οι λειτουργίες πιο πολύπλοκες.

Η επιτυχία μιας αθλητικής ομάδας εξαρτάται τόσο πολύ από τις

καλές στρατηγικές αποφάσεις όσο εξαρτάται από την απόδοση των αθλητών. Εξαρτάται από τη σωστή διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας και την επιλογή των πωλητών ποιότητας. Εξαρτάται επίσης από την ποιοτική πρόσληψη προσωπικού και διοικητικών στελεχών. Οι λειτουργίες πωλήσεων και μάρκετινγκ πρέπει να είναι σε θέση να διατηρήσουν το κατάλληλο branding και να πλοηγηθούν στα νέα κανάλια μάρκετινγκ. Εν τω μεταξύ, η τεχνολογία των πληροφοριών πρέπει να είναι σε θέση να συμβαδίζει με τις οργανωτικές απαιτήσεις. Δεν αρκεί πλέον για τους μάνατζερ του αθλητισμού να έχουν επιτυχημένη αθλητική και προπονητική σταδιοδρομία να πληρούν τις προϋποθέσεις για τη διαχείριση αυτών των σύνθετων οργανισμών. Απαιτούνται κατάλληλες επιχειρηματικές και διαχειριστικές γνώσεις και εκπαίδευση.Η επιτυχία μιας αθλητικής ομάδας εξαρτάται τόσο πολύ από τις

Η στρατηγική διαχείριση είναι μια διαδικασία τριών σταδίων, η οποία περιλαμβάνει τη χάραξη στρατηγικής, την εφαρμογή στρατηγικής και την αξιολόγηση στρατηγικής. Ξεκινά με την ανάπτυξη σαφούς οράματος και δηλώσεων αποστολής. Η δήλωση vision θα πρέπει να παρέχει μια σταθερή βάση για τους μακροπρόθεσμους στόχους στους οποίους θα βασίζονται οι στρατηγικοί στόχοι. Η δήλωση αποστολής θα πρέπει να παρέχει βασικό σκοπό και να επιδιώκει την ικανοποίηση όλων των ενδιαφερόμενων μερών. Θα πρέπει επίσης να εκφράσει μια αίσθηση κοινωνικής ευθύνης και να συνοψίσει τους στόχους και τις αξίες του οργανισμού. Μόλις συμφωνηθούν αυτές οι δηλώσεις, υπάρχει ανάγκη για λεπτομερείς εσωτερικούς και εξωτερικούς ελέγχους. Αυτό γίνεται συνήθως με τη διενέργεια Εσωτερικής Αξιολόγησης παραγόντων (IFE) και Εξωτερικής Αξιολόγησης παραγόντων (EFE). Βασίζονται στην ανάλυση SWOT. Μέρος αυτής της διαδικασίας απαιτεί επίσης λεπτομερή ανάλυση του χρηματοοικονομικού δείκτη για τουλάχιστον τρία έτη. Μετά από αυτή την περιβαλλοντική ανάλυση γίνεται, υπάρχουν πολλά γνωστά μήτρες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να ταιριάζει με εντοπίστηκαν παράγοντες που πρέπει να διαμορφώσουμε στρατηγικές συστάσεις. Αυτά περιλαμβάνουν συνήθως το SWOT, Boston Consulting Group, και στρατηγική θέση & αξιολόγηση δράσης (SPACE) μήτρες. Οι εναλλακτικές στρατηγικές μπορούν στη συνέχεια να αξιολογηθούν χρησιμοποιώντας τον πίνακα ποσοτικού Στρατηγικού Σχεδιασμού (QSPM).

Το σημαντικότερο μέρος της στρατηγικήςΤο σημαντικότερο μέρος της στρατηγικής

διαχείρισης είναι η στρατηγική εφαρμογή. Είναι επίσης το πιο δύσκολο μέρος. Η εφαρμογή περιλαμβάνει την κατάρτιση του προϋπολογισμού, τη διαχείριση του έργου, το προσωπικό, και την ηγεσία. Περιλαμβάνει επίσης την επιλογή των τακτικών που χρησιμοποιούνται για την επίτευξη των στρατηγικών στόχων. Πολλές στρατηγικές απαιτούν οργανωτική δομή και κουλτούρα αλλαγές, προκειμένου να δημιουργηθεί μια στρατηγική υποστηρικτική κουλτούρα. Με αυτό καμία στρατηγική δεν θα πετύχει τελικά. Η στρατηγική διαχείριση απαιτεί επίσης κατάλληλη αξιολόγηση και έλεγχο. Αυτό περιλαμβάνει χρηματοοικονομικές προβλέψεις και ισορροπημένη βαθμολογία. Σε τελική ανάλυση, δεν υπάρχει κανένα νόημα σε οποιαδήποτε στρατηγική εάν η επιτυχία της δεν μπορεί να μετρηθεί και να αποδειχθεί με ποσοτικό τρόπο.

Η στρατηγική διαχείριση δεν είναι απλώς ένα έργο διαχείρισης. Περιλαμβάνει όλους σε κάθε επίπεδο της οργάνωσης. Χρειάζεται χρόνος και εστίαση, αλλά αξίζει κάθε προσπάθεια και κάθε λεπτό που δαπανάται.

Latest Posts

Bet365 Αξιολόγηση

Bet365 κριτικές από την ομάδα bet-Hoven Δεν χρειάζεται ειδικές συστάσεις....

Magicbet Αξιολόγηση

Τι είναι ένα σύστημα στοιχημάτων χωρίς την κατάλληλη προσφέρει*,...

Μybet Αξιολόγηση

Η Mybet άλλαξε πολιτική για την προαγωγή. Τώρα όλες...

Vivobet Αξιολόγηση

Επιπλέον Vivobet προσφέρουν νέα μέλη, θα δώσει μια επιστροφή...

Betshop Αξιολόγηση

Bet-κριτικές ομάδας του Hoven Betshop είναι ένα από αυτά τα...