Οι διανοητικές ικανότητες των επιτυχημένων αθλητών

0
61
Οι διανοητικές ικανότητες των επιτυχημένων αθλητών

Οι διανοητικές ικανότητες των επιτυχημένων αθλητώνΔεν χρειάζεται να είσαι επαγγελματίας αθλητής ή Ολυμπιονίκης για να είσαι επιτυχημένος αθλητής. Ούτε πρέπει να έχετε ένα δωμάτιο γεμάτο τρόπαια, να κερδίσει ένα Πολιτειακό πρωτάθλημα, ή να κάνει την πρώτη σελίδα του Αθλητικού Τομέα. Επιτυχημένοι αθλητές που έχω δουλέψει περιλαμβάνει έντεκα ετών, καλλιτεχνικό πατινάζ, που δεν έχει ακόμη κερδίσει ένα διαγωνισμό, ένα σχολείο γκολφ με μηδενική υστέρηση, ένας μεσήλικας δρομέας του οποίου στόχος είναι να ολοκληρωθεί το πρώτο της μαραθώνιο, ένα bodybuilder που κατέχει πολλά παγκόσμια ρεκόρ, και ένα Ολυμπιακό μετάλλιο.

Τι αυτοί οι αθλητές έχουν κοινό είναι ότι το άθλημα είναι σημαντικό για αυτούς και να είναι προσηλωμένη στο να είναι το καλύτερο που μπορούν να εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής των περιορισμών – η άλλη ζωή δεσμεύσεις, τα οικονομικά, την ώρα και τη φυσική τους ικανότητα. Θέτουν υψηλούς, ρεαλιστικούς στόχους για τον εαυτό τους και εκπαιδεύονται και παίζουν σκληρά. Είναι επιτυχημένοι επειδή επιδιώκουν τους στόχους τους και απολαμβάνουν το άθλημα τους. Τους άθλημα συμμετοχή εμπλουτίζει τις ζωές τους και πιστεύουν ότι αυτό που παίρνεις πίσω είναι που αξίζει ό, τι βάζουν στο άθλημα.

Εκπαίδευση Ψυχικών Δεξιοτήτων

Αυτές οι εννέα νοητικές δεξιότητες είναι απαραίτητες για την καλή εκτέλεση στον αθλητισμό, καθώς και σε καταστάσεις μη αθλητικής απόδοσης. Στο Ohio Center for Sport Psychology:

Πιστεύουμε ότι αυτές οι δεξιότητες μαθαίνονται και μπορούν να βελτιωθούν μέσω της διδασκαλίας και της πρακτικής.

Ξεκινάμε το έργο μας με κάθε άτομο αξιολογώντας την τρέχουσα επάρκειας του σε κάθε μία από τις δεξιότητες.

Αναπτύσσουμε ένα σχέδιο για τη διδασκαλία και την ενίσχυση των ειδικών δεξιοτήτων που χρειάζονται βελτίωση για το άτομο.

Επανεκτιμούμε περιοδικά την επάρκεια του πελάτη σε κάθε μία από τις δεξιότητες προκειμένου να αξιολογήσουμε την πρόοδό μας.

Η Πυραμίδα Επιδόσεων

Αν και κάθε μία από τις εννέα δεξιότητες είναι σημαντική, πρωταρχική σημασία του θα συμβεί κατά τη διάρκεια μιας από τις τρεις φάσεις: μακροπρόθεσμη ανάπτυξη, άμεση προετοιμασία για την απόδοση, και κατά τη διάρκεια της ίδιας της απόδοσης.

Επίπεδο ι – Αυτές οι νοητικές ικανότητες αποτελούν μια ευρεία βάση για την επίτευξη μακροπρόθεσμων στόχων, τη μάθηση, και τη διατήρηση καθημερινή πρακτική. Απαιτούνται σε καθημερινή βάση για μεγάλες χρονικές περιόδους, συχνά μήνες και χρόνια.

Επίπεδο II – οι δεξιότητες αυτές χρησιμοποιούνται αμέσως πριν από την απόδοση για την προετοιμασία για την απόδοση. Ίσως χρησιμοποιούνται λίγο πριν από την έναρξη του διαγωνισμού, ή αμέσως πριν από μια συγκεκριμένη δράση απόδοσης, όπως μια βολή γκολφ ή μια ελεύθερη βολή στο μπάσκετ.

Επίπεδο III – αυτές οι δεξιότητες χρησιμοποιούνται κατά τη διάρκεια της πραγματικής συμπεριφοράς απόδοσης.

Η παρακάτω πυραμίδα αντιπροσωπεύει τη σχέση των εννέα δεξιοτήτων μεταξύ τους. Κάθε ένα από τα υψηλότερα επίπεδα ενσωματώνει και βασίζεται στις δεξιότητες των προηγούμενων επιπέδων.

1. Στάση

Επιτυχημένοι αθλητές:

Συνειδητοποιείς ότι αυτή η στάση είναι επιλογή.

Επιλέξτε μια στάση που είναι κατά κύριο λόγο θετική.1. Στάση

Δείτε τον αθλητισμό τους ως μια ευκαιρία να ανταγωνιστούν τους εαυτούς τους και να μάθουν από τις επιτυχίες και τις αποτυχίες τους.

Ακολουθήστε την αριστεία, όχι την τελειότητα, και να συνειδητοποιήσουν ότι, καθώς και τους προπονητές, συμπαίκτες τους, αξιωματούχους, και άλλοι δεν είναι τέλεια.

Διατηρήστε την ισορροπία και την προοπτική μεταξύ του αθλητισμού τους και το υπόλοιπο της ζωής τους.

Σεβαστείτε τον αθλητισμό τους, άλλους συμμετέχοντες, προπονητές, αξιωματούχους, και τον εαυτό τους.

2. Κίνητρο

Επιτυχημένοι αθλητές:

Γνωρίζουν τις ανταμοιβές και τα οφέλη που αναμένουν να βιώσουν μέσω της αθλητικής συμμετοχής τους.

Είναι σε θέση να επιμείνουν μέσα από δύσκολες εργασίες και δύσκολες στιγμές, ακόμη και όταν αυτές οι ανταμοιβές και τα οφέλη δεν είναι άμεσα επικείμενη.

Συνειδητοποιήστε ότι πολλά από τα οφέλη προέρχονται από τη συμμετοχή τους, όχι το αποτέλεσμα.

3. Στόχοι και δέσμευση

Επιτυχημένοι αθλητές:

Ορίστε μακροπρόθεσμους και βραχυπρόθεσμους στόχους που είναι ρεαλιστικοί, μετρήσιμοι και προσανατολισμένοι στο χρόνο.

Έχουν επίγνωση των σημερινών επιπέδων απόδοσης και είναι σε θέση να αναπτύξουν συγκεκριμένα, λεπτομερή σχέδια για την επίτευξη των στόχων τους.

Είναι ιδιαίτερα προσηλωμένοι στους στόχους τους και στην εκτέλεση των καθημερινών απαιτήσεων των εκπαιδευτικών προγραμμάτων τους.

4. Δεξιότητες Ανθρώπων

Επιτυχημένοι αθλητές:

Συνειδητοποιήστε ότι είναι μέρος ενός μεγαλύτερου συστήματος που περιλαμβάνει τις οικογένειές τους, τους φίλους, τους συμπαίκτες, προπονητές, και άλλοι.

Όταν ενδείκνυται, να επικοινωνούν τις σκέψεις, τα συναισθήματά τους, και χρειάζεται σε αυτούς τους ανθρώπους και να τους ακούσετε, καθώς και.

Έχουν μάθει αποτελεσματικές δεξιότητες για την αντιμετώπιση των συγκρούσεων, δύσκολες αντιπάλους, και άλλες όταν είναι αρνητική ή αντιθετική.

5. Αυτο-Συζήτηση5. Αυτο-Συζήτηση

Επιτυχημένοι αθλητές:

Διατηρήστε την αυτοπεποίθησή τους σε δύσκολους καιρούς με ρεαλιστική, θετική αυτο-ομιλία.

Να μιλάνε στον εαυτό τους με τον τρόπο που θα μιλούσαν στον καλύτερό τους φίλο.

Χρησιμοποιήστε αυτο-talk για να ρυθμίσει τις σκέψεις, τα συναισθήματα και τις συμπεριφορές κατά τη διάρκεια του ανταγωνισμού.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here